.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امضای قرارداد خواهرخواندگی رامسر و شیراز


 رئیس شورای اسلامی شهر رامسر با اشاره به عقد قرارداد خواهرخواندگی بین رامسر و شیراز گفت: عقد این قرارداد موجب ورود گردشگر برای هر دو شهر می‌شود.

 به گزارش شمال نیوز از رامسر، علی امینی‌شاد عصر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران شهرستان گفت: امنیت کنونی در زیر سایه خون شهدا به دست آمده و واقعیت این است که شهدا ناب‌ترین تفکر را داشته و به کمال و تعالی انسانی دست پیدا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: مدیران به واسطه این امنیت و با تفکر و استراتژیک برای رسیدن به آرمان‌ها مسئولیت قبول کرده و در اندیشه توسعه روزافزون شهرها هستند.

وی افزود: شهرها به عنوان یک واحد اقتصادی در تولید ناخالص ملی معنا پیدا کرده و نقش شهر در کشور مشخص می‌شود.

امینی‌شاد با اشاره به اینکه همکاری بین سازمانی در رامسر بالا است، اظهار داشت: از مسئولان شهری تشکر می‌کنم که با ظرفیت تمام، در حال فعالیت بوده و در این میان نقش نیروهای انتظامی و نظامی و همچنین نیروهای خدماتی قابل ارزش است.

این مسئول خاطرنشان کرد: نقش همکاری‌ها در توسعه مدیریت شهری پررنگ خواهد شد و سپس مدیریت در توسعه شهری معنا و مفهوم پیدا خواهد کرد.

وی تاکید کرد: لیدر و رهبر خدمت‌رسانی در شهرها، شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها هستند و نباید هر کسی به هر قیمتی جرات کند ظرفیت بالای خدمت‌رسانی یک شهردار را گرفته و این باید در همه شهرها صادق باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر رامسر بیان کرد: تا زمانی که نقد و نقادی که اولین گام برای رسیدن به جامعه سالم است توسعه پیدا نکرده و تا زمانی که ندانیم تنها آموزش محور توسعه است و نباید به هر قیمتی مسئولیتی را به دست آورده، به سوی کمال و تعالی انسانی خواهیم رفت.

امینی‌شاد تصریح کرد: وضعیت حال جامعه رامسر متاثر از تصمیمات گذشته و طبعا وضعیت آینده ناشی از تصمیمات حال ماست.

این مسئول خاطر نشان کرد: از مسئولینی که تصمیم‌ساز هستند انتظار می‌رود تا برنامه مدون داشته تا ظرفیت‌های درونی و بیرونی شهر با توجه به توانمندی‌ها و تاثیرگذاریشان در راه توسعه و پیشرفت شهر استفاده شود.

وی در ادامه گفت: هر شهری شخصیتی را دارا بوده و انسان‌ها به دنبال این شخصیت به شهرها وابسته و هر انسانی، انسان دیگر را جذب خود می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: حاکمیت در حوزه شهری معنا و مفهوم نداشته و ما به دنبال برنامه توسعه شهری هستیم که این برنامه موجب دموکراسی در تصمیم‌گیری شده که در صورت داشتن برنامه چشم‌انداز واحد و با ایجاد تعامل بین سازمانی و رصد برنامه‌ها و سرمایه‌های اجتماعی به جایگاه واقعی رامسر دست یابیم.

رئیس شورای شهر رامسر با اشاره به عقد قرارداد خواهرخواندگی بین رامسر و شیراز اعلام کرد: شیراز به عنوان شهری توریستی و همچنین دینی و مذهبی و نیز از نظر فرهنگی با داشتن 3 شاعر بزرگ، هویت ایرانی ما را داراست و عقد این قرارداد موجب تبادل اطلاعات، سرمایه و گردشگر برای هر دو شهر می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 دي 1391
ای خدا دیوانه شدن دیگه این همه کار ومشکلات توی جامعه هست اینا دارن شهرها رو باهم عقد میکنن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.